Friday, February 5, 2010

Salam Kerinduan...

Sepanjang berada di kolej untuk sem 2 ni, ruang untuk aku melakarkan kenangan amat terhad. Benci betul rasa hati ni, dengan waktu yang sentiasa mencemburi aku.


Ni lah antara gambar yang aku dapat kongsi kan, serta dapat menjelaskan kemana hilang nya aku selama ini.
Ni lah gambar kami sebelum bertolak ke SoGo....hahahahaha...papa hal pun, bergambar lah benda yang paling penting sebelum buat papa pun.Hahahahaha....


Dalam sem 2 ni, aku rasa aku mang da semakin malas dan semakin banyak ketawa....hahahaaha...sebelum ni camni juak pun...hahahaha....

Tujuan utama kami ke soga adalah untuk meraih kan bday gurlz....
Cian, sambut d sogo jak, papa pun yang penting kami enjoy.

Benda di dunia kita tak akan puas selagi kita tidak bersyukur dengan apa yang kita miliki.



Ni lah member2 geng 'puaka'...hahaaha...
puaka tu tak bermaksud suatu yang buruk ataupun suatu yang melambang kan apa2 sahaja yang tidak elok...
'puaka' di sini merujuk kepada perangai kami yang happy go lucky.
Hahahahahaha.....

Happy betul dapat out ramai2 camni, tak stres langsung.

huhu...

no idea tuk tulis papa lagi.

hahahaha...

with love:
arisa wina

No comments:

Post a Comment