Tuesday, November 24, 2009

Kepayahan Memberikan Hadia Yang Bernilai

Akhirnya berjaya juga aku menukarjan 'theme' pada blog ku ini.
Setelah beberapa hari aku habiskan waktu bernilai ku untuk mencari 'theme' yang cantik dan menyejukkan mata.
Aku berjaya jua menemukan 'theme' ini.
Ingin ku angkat beberapa nama yang telah memberikan aku sumber-sumber untuk blogger skin ini.
faiz,esum,faizal dan khq.
Terima kasih saja yang aku mampu berikan.
Terima kasih.
Mereka telah memberikan aku beberapa website, menjadikan aku rambang mata untuk memilih.
Ada pelbagai jenis bentuk,warna dan sebagainya.
Kemudian aku memilih tema ini kerana aku suka pada pemandangan yang indah dan mempersembahkan kedamainan alam ini.
Selain itu warnanya juga tidak terlalu meyakitkan mata.
InsyaAllah pada masa yang akan datang aku akan menukar sekali lagi tema blog ku ini.
Sebenarnya jika di beri peluang, aku ingin sekali mencorakkan tema pada blog ku sendiri.
Kerana ada beberapa rekaan yang aku sesuaikan dengan tajuk blog ku ini.
Sayang sekali aku tidak bertemu dengan satu pun rekaan yang hampir ataupun memiliki ciri-ciri yang aku idamkan.
Tetapi tidak mengapa, aku cuma berharap pembaca menyukainya.
Kepada para pembaca, jika anda tahu website apa yang menampilkan blogger skin yang cantik dan penuh drama, jangan segan untuk memberitahu saya.
Terima kasih.

No comments:

Post a Comment