Wednesday, December 16, 2009

Balung dan Abaka







Bekas sekolah aku dah bertambah cantik dengan kahadiran mural-mural ni.
Ada lagi banyak gambar pembagunan di S.M.K Abaka.
Ini baru sekolah Abaka, belum lagi gambar terbaru S.M.K Balung.
Tak berkesempatan pulak aku mau ambil gambar S.M.K Balung, mural-mural di sana pun cantik-cantik juga, dorang c anas dan geng nya yang buat, ada jugak lah geng yang lain.
Bangga pulak dorang nanti.
Tapi maaf lah ya, aku tak sempat ambil gambar mural yang kamu ambil, biasalah aku kan budak yang tepati waktu.

Bila di fikir2 balik, cemburu jugak aku. Yala, bila aku dah pindah, baru lah mau cantik sekolah ni.
Haiz, malang la pulak. Tapi tak apa, yang penting bila sebut jak nama sekolah, mesti bangga kan, sekolah dah cantik.
Banyak betul kenangan dulu kan.
Aku susah mau lupa ni, walaupun kenangan yang tak best.
Di sana lah, aku belajar banyak benda. So mang susah lupa lah.
Kawan-kawan banyak betul, bersyukur sangat aku.
huhu....
Maaf la ya, sapa yang aku tak selalu meseg tu, aku bukan apa, cuma memberi waktu untuk kamu, merindui aku, Haahhahahaha....


No comments:

Post a Comment