Sunday, June 27, 2010

Aku Dah GEMUK!!!!!!


BLAH...BLAH...BLAH..
sepanjang cuti ni..kebanyakan waktu aku habis kan dengan melakukan aktivi dalam rumah...
melaksanakan segala hajat yang aku idamkan sewaktu semester dua berlangsung...
aku bersyukur sangat2...sebab semua hajat yang aku inginkan...tercapai dengan jayanya...
alhamdulillah
hahahahaha...
terima kasih juga aku tujukan kepada kaum keluarga ku yang tercinta....
tanpa mereka..segala hajat ku..hampir mustahil untuk tercapai...
hehehehehe...



terima kasih juga aku tujukan khusus kepada katil ku yang melayani aku dengan mesra sebagai tuannya...
dia telah menyebabkan aku hilang arah untuk bangun semula...
melihat dunia yang penuh drama....
membuatkan aku malas untuk bergerak..
melainkan rajin untuk berenang2 di atasnya....
tanpa bantal2 ku yang empuk...
aku mungkin tidak lah seselesa yang aku terima....
terima kasih juga aku tujukan untuk mereka...
hehehehe....
buat waktu ini...
hampir 100% hajat ku sudah tertunai bagi menebus kembali waktu tidur ku...
sepanjang aku berada dalam penjara semester dua....
hehehe....




Namun begitu..tidak semuanya indah2 belaka...
di sebalik kesenangan ku..di sebalik kelekaan ku...di sebalik...
segalanya...ada yang memcemburui aku..ada yang merosakkan hari2 bahagia ku..
ada yang menumpang dengan diri ku...
menyebabkan aku..rasa sangat terseksa...
aku diheret dengan kejam kearah tekanan...
aku juga di tikam-tikam oleh bayanggan yang menakutkan...yang mengerikan....
aaaarrrrggggghhhhhhhh!!!!!!!!!
aku benci semuanya....
erm.....wahai lemak...keluar lah kau dari dalam tubuh ku...
peeerrrrrgggggiiiiihhhhhhh!!!!!!!!
aku tidak ingin kau bersama ku....



erm...tapi pa boleh wat kan...salah aku juga...aku yang malas sangat....
aku yang bersalah...
erm...aku dah insaf..tapi..masih malas lagi...
camna ni.....???????????


hehehehe...kekeliruan itu...dan tekanan yang aku alami tidak lah lama sangat...
alhamdulillah...
aku akui memang aku seoarang yang pemalas namun...
ada jalan mudah yang lain aku ambil...
aiitu...
makan makanan yang berkhasiat...
(kunun jak ni)
makan sayur-sayuran...
erm...
walaupun cara ini amat lah terlambat untuk menunjukkan hasil...
dan amat memerlukan disiplin yang tinggi untuk tidak mengawal tabiat pemakanan aku ni...
hahahahahhaa....sayangnya...
amalan ini...tidak berkekalan....
aku akhirnya di tundukkan oleh makanan yang lebih menyelerakan...
hahahahaha....
AQ DA TEWAS.....





tapi biar lah....t aku masuk penjara semester tiga t...mesti berat badan aku berubah...
hahahaha...
dari semester dua lagi..aku berkata begini..namun
hasil tetap sama...
aaarrrrgggghhhhhh!!!!!!!
malas lah mau cakap sal saiz aku ni....
yang kerap kali berubah...tidak menentu...
blah...blah...blah.....


Ya Allah jika aku tidak dapat berubah menjadi kurus, jadikan lah sahabat ku juga turut mengikut perubahan ku ni..amin..




with love:
arisa wina





No comments:

Post a Comment