Saturday, June 19, 2010

Selamat Hari Bapa

Selamat Hari Bapa khusus aku tujukan kepada ayahanda ku..
Mohd Amin
juga aku tujukan secara umumnya kepada semua manusia yang bergelar bapa...
hehehehe....


Arini ari sabtu...suma orang tau...tapi masalahnya aku tidak tau pun hari yang khusus untuk sambutan hari bapa...ari jumaat ka ari ahad t...aaaa... bila2 lah...tak kesah la...
yang penting bulan ni bulan tuk meraikan bapa2 di seluruh dunia....
lagipun lau sambut tepat2 pada hari yang Yahudi tetapkan...erm...
ada keraguan di situ kan...
jadi sambut pada hari yang tidak tepat pada aku lebih menyakinkan...hehehe
yang penting dalam bulan yang sama...yakan???



Hari ni sambutan yang di berikan agak berbeza dari yang sebelum ini
coz lau sebelum ni sambutan wat di luar jak...kali ni...
aq dgn kakak aku masak plak...
hehehehehe....
erm...agak kelam kabut juak la kami tadi..
tapi tak pa...
huhu....
kami buat kek guna air tangan kami sendiri....
erm...agak leceh juak la...yala...lau org pro yang buat...adunan tu tak sampai 1 jam lebih mesti da siap da...tapi memandangkan aku dengan kakak aku ni...erm...
pandai memasaka...take time juak la tuk wat adunan tu...
baju kami jadi kotor juak la terkena tempias adunan tu..
yang paling penting..muka kami tak kena...hahahaha..
erm..kami memasak denagn penuh keikhlasan tuk sambutan hari bapa pada tahun ni...
hehehe....




Setalah berhempas pulas...akhirnya kek kami pun siap juak la...
hehehe...
alhamdulillah hasilnya memuaskan kami sekeluarga...
bapa kami pun cakap sedap....
banyak tul pujian yang di berikan pada hari ni...
hahahaha...
terasa diri ni telah pun kembang...(mang da kembang pun)...
sory aku ndak dapat upload pic kali ni...
hehehehe...
line di sini...cam gud2 jak...
huhu....



tuk abang aku...hehehe...bersabar la d luar sana...insyaAllah kami t masakkan tuk kau juga kek ni...hehehe...
berkerja lah dengn penuh komitmen...
hahahahaha......
(cian dia)....



erm...harapan aku..moga bapa aku kali ni..gembira dari tahun yang sebelumnya dengan masakn yang di hidang kan....
time dia puji tu...selamat la sangat aku rasa diri ni....hehehehe...
(padahal aku buat ckit jak pun)....
erm...sambutan kali ni agak ringkas la juak...tapi amat bermakna buat aku....
coz..aku dapat pengalaman memasak....
hehehehe.....




buat abah...thanks so much coz jaga aku selama ni..thanks coz sayang aku....thanks coz ajar aku jadi manusia....
thanks untuk semuanya....
mohon maaf juga aku tujukan...
yala..aku ni keras kepala...(sedar diri juak aku ni).....
tuk bapa aku...tiada yang boleh mengganti kan posisinya...
dia lah yang terbaik...
doa ku tidak akan pernah pututs untuknya...
mahupun seluruh kaum keluarga ku....





selamat hari bapa
terimah kasih pak =)





with love:
Arisa Wina





No comments:

Post a Comment