Tuesday, June 29, 2010

Disney Princess...Benda Yang Aq minat....Got Problem??...













Ni lah antara watak-watak kartun yang aku minati sejak aku kecil lagi...
time kecil dulu aku suka berangan-angan untuk menjadi seperti watak-watak mereka ini...
kecuali watak cinDERAlela...hehehehe
erm...berangan-angan untuk menjumpai cinta sejati...
hidup dalam harmoni...
aman damai bersama keluarga yang tercinta...
tanpa perlu memikirkan drama dunia yang penuh pancaroba...
erm..namun takdir tidak lah sebegitu mudah..
bila aku meningkat dewasa dan mula mengerti apa itu kehidupan...
angan-angan ini..masih lagi ada...namun sudah pun pudar warnanya...
angan2 cuma lah angan2...
apa lah sangat..
hehehe...


sesiapa yang mengenali aku..akan tahu kegilaan ku terhadap watak2 kartun ini...
hehe...


erm..aku ni mau gak bercerita banyak mengenai watak2 ni..
namun line di sini..
tak bagus sangat...
wat aku fedup jak...
adoi...
sabar jak lah jiwa...



maaf lah kepada pembaca...tak dapat saya kongikan banyak info pada kali ni...




semoga anda di berkati selalu...
walauapapun yang kita minati...
berwaspada lah...
hehehe...



with love:
arisa wina



No comments:

Post a Comment