Sunday, June 13, 2010

FIFA.....

WORLD CUP 2010

Ni lah saat yang aku tunggu sebenarnya...kini detik itu telak tiba...
yang menjadi persoalan yang sering bermain-main di minda..
mampu kah pasukan yang aq sokong ini berjaya menjuarai world cup pada kali ini?...


Bagi aku..aku mempunyai beberapa pasukan yang aku minati..
pasukan pertama yang aku minati adalah GERMANY...
bagi pasukn ini...ballack adalah bintang mereka....huhu...
antara serba sedikit barisan pejuang germany ialah...
goal keeper Manuel Neuer...ni yg aq minat la...
hehehe...pastu...barisan defender plak...
ada bnyak...ni la antaranya
Phillip Lamp
Serdar Tasci
Arne Friedrich
Marcell Jansen
tuk bahagian midfielder plak...
Bastian Schweinsteiger
Marko Marin
Sami Khedira
barisan pemain forward plak...
Maroi Gomez
Stefan
Lukas Podolski
hehehe...ni la natara pejuangnya...yg lain aq tak igt sgt la...huhu



Antara pasukan yg aq minati lagi....erm...England..hehe...sebab utama aku mnyokong england...ada pemain yang aku minati...iaitu carrick...bermain tuk barisan midfielder...
seorang yang cukup aku kagumi...walaupun dia tidak la sehebat mana pun...tidak la sehebat Rooney, Ballack...dan sebagainya...rupa paras juga tidak la nsem sangat pun...hehehe...
namun ciri2 yang ada pada dirinya...aku lihat lain dari kacamata orang lain...hehehe.....



Pasukan yang ketiga aku minati adalah Spain...tuk pasukan ni...aku tidak mempunyai alasan yang kukuh kenapa aku menyokong kumpulan ini...hehehe....



Walauapa pun pasukan yang kita minati...sama2 la kita mendoakan kejayaan mereka...



Harapan aku untuk ini...senang jak pun...aku cuma harap pasukan yang aku sokong ini...menang la...masuk final pun kira ok la tu....hehe




with love:
Arisa Wina

No comments:

Post a Comment